سلامت بدن و اندام مناسب از اولویت های زندگی ماست که مخصوصاامروزه به سبب زندگی کم تحرک و ماشینی ,چاقی به یکی از معضلات زندگی بشر مبدل شده است. مطمئنا داشتن اندام مناسب علاوه بر اینکه سبب سلامت بدنی می شود ,از لحاظ روانی با دادن حس خوب خوش اندامی ,رضایت و اعتماد به نفس را در فرد تقویت کرده و سبب ساز زندگی با نشاط و زیباتری می شود . ما در این کلینیک تلاش نموده ایم تا با فراهم نمودن مواردی که در این زمینه به شما کمک می کند ، در راه رسیدن به آنچه مطلوبتان است یاریتان نماییم.

لاغری وتناسب اندام

لیپولیزر به معنای تخریب بافت چربی با استفاده از لیزر می باشد ،این شیوه روشی جدید جهت کاستن چربی زیر پوست در نواحی مورد نظر می باشد که بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی طی یک جلسه توسط پزشک متخصص جراحی در این کلینیک صورت می گیرد.lipolaser

از مزایای این شیوه جمع و سفت تر شدن پوست به دلیل تابش لیزر و تحریک کلاژن سازی و جمع شدگی بیشتر پوست و همچنین درد،تورم و کبودی بسیار کمتر نسبت به روش لیپوساکشن و لیپوماتیک و عدم برگشت چربی در ناحیه مورد نظر است.تابش لیزر در زیر و در لایه سطحی باعث رفع سلولیت شده و ایجاد ناهمواری که یکی دیگر از معضلات روش لیپوساکشن و لیپوماتیک می باشد با لیزر لیپولیزر رفع گردیده است.

لیزر لیپولیز را برای رفع چربی های انباشته موضعی در هر قسمت بدن و بخصوص ،غبغب،گردن،بازو ،سینه در آقایان،شکم،پهلوها،باسن،ران و ساقها می توان بکار برد.

کلینیک دکتر وفاجو به عنوان یکی از کلینیکهای لیپولیز مطرح در کشور شناخته می شود و دکتر وفاجو به سبب تخصص جراحی و تجربه فراوان خود در این زمینه مشاور قابل اعتمادی برای شماست.
دستگاه کویتیشن با نوعی امواج صوتی با فرکانس بالا کار می کند که باعث تشگیل حبابهای ریز در اطراف سلولهای چربی می شود.این حبابهای ریز لرزش شدیدی دارند و منجر به پارگی دیواره سلول چربی می شوند.آب درون سلولی توسط سیستم لنفاوی تخلیه و به وسیله آنزیم ها به اسید چرب آزاد تجزیه می شود. cavitationکویتاسیون شیوه ای مناسب جهت کاهش سایز و لاغری موضعی در اندامهای بدن مثل پهلوها،شکم،بازوها،باسن و رانها می باشد. در مواردی که مراجعه کننده بر حسب تشخیص پزشک نبازی به عملهای لاغری نیمه تهاجمی یا تهاجمی نداشته باشد، کویتاسیون ، انتخاب مناسبی است .
بعضی ها راز خوش اندامی را در نخوردن می دانند ولی بدن نیازهایی دارد که نادیده گرفتن آنها نتایج تلخی می آفریند،بهتر است از نیازهای بدنتان ،اندازه و مقدار آنها آگاهی داشته باشید. با مراجعه به کلینیک ما و مشاوره با پزشکان علاوه بر اینکه از میزان چربی و ماهیچه ها ودرصد آن در نقاط مختلف بدن بوسیله مدرنترین nutritionدستگاههای Body Analayzer مطلع می شوید،از برنامه غذایی و تمرینی مناسب خود آگاه شوید.
ابدومینوپلاستی (Abdominoplasty) یا تامی تاک عملی است که برای اصلاح شکل شکم صورت می گیرد. اغلب در اثر کاهش یا افزایش وزن، حاملگی و پیری، پوست از حد الاستیک خود بیشتر کشیده می شود و امکان بازگشت به شکل طبیعی خود را از دست می دهد. تامی تاک پوست و چربی اضافی را برداشته و ماهیچه های زیرین را سفت می کند. fat مینی ابدومینوپلاستی امکان دیگری است برای بانوانی که پوستشان فقط در ناحیه پایین شکم شل شده است. سختی این عمل بدلیل برش کوچکتر که براحتی قابل مخفی کردن است کمتر است. این عمل زمان بهبودی کوتاهتری دارد و می تواند به صورت سرپایی هم انجام شود.   توجه: این عمل با توجه به نیاز به بیهوشی در صورت تشخیص پزشک در بیمارستان انجام می پذیرد.
ماموپلاستی یا جراحی ترمیمی پستان این امکان را برای بانوان فراهم می آورد تا ظاهر مناسب تری به بدن خود بدهند و موزون تر به نظر برسند، ماموپلاستی می تواند هم برای کوچک کردن پستانها (ماموپلاستی کاهنده) و هم برای یزرگ کردن آنها (ماموپلاستی افزاینده) بکار گرفته شود. ماموپلاستی کاهنده (Reduction Mammoplasty) و ماستوپکسی دو روش جراحی متفاوت زیبایی پستان، اما مرتبط با هم هستند که نقاط مشترک زیادی دارند. هر دو روش، منجر به بالا کشیدن ، کاهش پوست و معمولا بهبود کلی در شکل پستان می شوندReconstructive-Breast-Surgery. ماموپلاستی افزاینده (Augmentation Mammoplasty)، جراحی هایی است که در موارد زیر انجام می شود:
  • تمایل فرد برای بزرگ کردن اندازه پستانها
  • اصلاح ناهنجاری های مادرزادی پستان که در آن یک یا هر دو پستان رشد کافی نداشته اند
  • اصلاح تفاوت اندازه پستان ها
  • اصلاح و کاهش سایز پستان به دنبال حاملگی و شیردهی یا کاهش وزن شدید
  • برای بازسازی پستان به دنبال جراحی مانند سرطان پستان یا تروما
  توجه: این عمل با توجه به نیاز به بیهوشی در صورت تشخیص پزشک در بیمارستان انجام می پذیرد.

بادی جت دستگاهی جدید و ساخت کشور آلمان می باشد این دستگاه جهت انجام عمل لیپولیز استفاده می شود لیپولیز به خرد کردن وخارج کردن چربیهای اضافه بدن گفته می شود که یک عمل جراحی سبک سرپائی و بدون بیهوشی می باشد . که این عمل معمولا در کلینیک انجام می شود.و با بیحسی موضعی می باشد.در پایان عمل تغییرات ایجاد شده در اندامها و تخلیه چربی اضافی کاملا مشهود است وپس از دوران نقاهت تناسب اندام مورد نظر ایجاد می شود.body jet

برعکس بقیه دستگاه های لیپولیز که باعث مردن چربی خروجی می شوند و چربی ساکشن شده زنده نیست و باید دور ریخته شود ، چربی بدست آمده در روش بادی جت زنده می باشد و قابل تزریق مجدد در بدن می باشد و تا حدود 80 درصد چربی تزریق شده در بدن باقی می ماند و پیوند چربی می گیرد .

استفاده از این چربی در موارد متعددی می باشد که در ذیل تعدادی از آنها ذکر می شود از جماه حجم دادن و بزرگ کردن سینه ها,بزرگ کردن باسن ,طراحی صورت و گونه و .....

با کمک body-jet ، نیروی ملایم و قابل کنترل water jet برای خارج کردن سلولهای چربی به همراه کاهش خطر تروما به بافتهای مجاور بکار می رود. فشار خوب و fan-shaped واتر جت برای ساختارهای گوناگون بافت همبند تنظیم شده است به طوریکه سلولهای هدف گیری شده چربی می توانند از بافت جدا شوند و به سرعت حمل شوند. همچنین با روش body-jet ، مقادیر کم محلول بیهوشی تاثیری جزیی بر روی بافت دارند. این روش حداقل آسیب را به سلولهای چربی برداشته شده می رساند. همچنین سلولهای چربی تا حد زیادی دست نخورده، سالم و زنده ( حدود %90) باقی خواهند ماند. واین امر باعث بقای بیشتر سلولهای چربی پیوندی (بالای %87) خواهد شد. باید توجه داشت که تنها سلولهای چربی سالم می توانند زنده و باقی بمانند و سلولهای آسیب دیده خیلی سریع توسط بدن جذب خواهند شد.

TOP