با گذشت زمان پوست دچار تغییراتی میشود که بارزترین آن ها بروز چروک در پوست است.برای رفع این عوارض ما در این کلینیک بسیاری از متدها را بکار گرفته ایم تا به پوست شما ظاهری زیباتر و جوانتر ببخشیم،از جمله :تجویز داروهای مناسب ، پیلینگ شیمیایی ،میکرودرم ابریژن ،لیزر فراکشنال، تزریق ژل،چربی و یا تزریق بوتاکس ،RF جوانسازی و ماساژهای زیبایی، استفاده از لیزر،لیفتینگ لیفتینگ با متد کره ای و لیفت با نخ های سیلوئت و نیز انواع جراحی های زیبایی از جمله این روشهاست.

زیبایی و جوان سازی

در این روش علاوه بر برداشتن چروکهای سطحی و لایه برداری ، با نفوذ اشعه لیزر در عمق چند میلی متری پوست ، تحریک بازسازی لایه های زیرین صورت می گیرد و پس از گذشتن چند هفته پوست ظاهری جوانتر پیدا کرده و چروکها به نحو چشمگیری کاهش می یابد و نتایج معجزه گونه لیزر نمود پیدا می کند. laser نکات تخصصی و مسایل ایمنی بسیاری در استفاده از لیزر وجود دارد که بدین خاطر تنها پزشک متخصص و دارای تجربه می تواند استفاده بهینه و استاندارد را داشته باشد. توجه: استفاده از لیزر در این مرکز، صرفا توسط پزشک متخصص و با رعایت تمامی شرایط و اصول ایمنی و پزشکی انجام می پذیرد.
با استفاده از اشعه RF و نفوذ آن به لایه های پوست ، تحریک تولید و بازسازی رشته های الاستین و کلاژن اتفاق افتاده و پس از طی دوره درمانی مشخص، پوست ظاهری سفت تر و شادابتر پیدا می کندRF. افزایش قوام پوست که منجر به افزایش زیبایی شده و پوست را جوانتر و شادابتر نشان می دهد، از نتایج اعمال این شیوه می باشد. با مراجعه به کلینیک و مشاوره با پزشکان ما، می توانید از امکان مناسب بودن این شیوه برای خود آگاه شوید.
یکی از روشهای جا افتاده برای رفع چین و چروک صورت است.از بین بردن خطوط صورت مثل خط اخم،خطوط پیشانی و خطوط دور چشم با تزریق بوتاکس امکانپذیر است .نحوه صحیح تزریق و همچنین کیفیت دارو در نتیجه کار بسیار تاثیر گذار استbootax. تزریق بوتاکس کاربردهای پزشکی دیگر مثل جلوگیری از تعرق بیش از حد دستان یا زیر بغل نیز دارد که با مشاوره با پزشک و در صورت نیاز انجام می گیرد. توجه: جهت جلوگیری از عوارض ناشی از تزریق غیر تخصصی این ماده و همچنین حصول نتیجه ایده آل صرفا به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه فرمایید.
برای سفت کردن گونه ها، از بین بردن چروک های گوشه چشم، و کشیدن پوستهای آویزان روشهایی وجود دارد که کمتر نیازمند جراحی است. استفاده از ژل و بوتاکس از جمله روشهای از بین بردن چین و چروک است که با یک مراجعه به دکتر و زمان بهبودی کوتاه قابل دسترس است. اما اکنون روشی ابداع شده است که هم تاثیرش از تزریق بوتاکس طولانی تر است و هم درد کمتری دارد. silhouette-soft-lift Silhouette lift یا لیفت نیمرخ یک روش درمان سرپایی که در مدت 45 دقیقه صورت شما را جوانتر می کند و جوانی را به شما باز می گرداند. کسانی که از Silhouette lift استفاده می کنند می توانند بعد از فقط 2 روز به فرم عادی خود بازگردند و نتیجه کامل پس از 2 هفته قابل مشاهده است. این روش درمان به صورت سرپایی صورت می گیرد به این معنی که بیمار در طی عمل بیهوش نیست و فقط بخش مورد نظر بیحس می شود. برش کوچکی در ناحیه گیجگاه و نزدیک رستنگاه مو انجام می شود. سپس یک نخ باریک و صاف وارد برش می شود تا از آن برای بخیه زدن استفاده شود. نخ از زیر خط فک به بالای گیجگاه کشیده می شود و سپس اینکار در طرف دیگر صورت هم تکرار می شود. این نخها از موادی ساخته شده که کاملا با بدن انسان سازگار بوده و در جراحی های قلب و عروق و چشم بکار می رود. کل این عمل در یک جلسه حدودا یک ساعته انجام می شود و نتیجه آن فوق العاده است و به مدت 4 سال دوام دارد

جهت رفع چروک بسیار عمیقی که با روشهای فوق رفع نمی شود و تصحیح فرورفتگی های غیر عادی پوست بکار میرود. انتخاب شیوه مناسب برای رفع این موارد نیازمند دانش تخصصی و تجربه یک پزشک ماهر می باشد .gel

پزشکان ما در این مجموعه با توجه به سابقه و مهارت ویژه خود در تزریق ژل و چربی ، بهترین شیوه را برای رهایی شما از شر چروک و خطوط عمیق چهره تان بکار می برند.

همچنین افزایش حجم بعضی از اعضای چهره مثل لبها و گونه ها ، اگر با رعایت ظرافتهای زیبایی شناسی و تکنیکی همراه باشد ، می تواند منجر به افزایش زیبایی وبوجود آمدن حس خوب رضایتمندی در شخص شود. ما در این مرکز با در نظرگرفتن خواست شخص متقاضی ، و تکیه به مهارت و تجربه پزشکانمان ، شما را در راه رسیدن به آنچه مطلوبتان است،همراهی خواهیم نمود.

پیشرفت علوم پزشکی در زمینه جراحی،مشکل افتادگی پلک ها و یا پف آلودگی دور چشم ها را حل نموده است؛ تصور کنید که پلک های خانم یا آقایی دچار افتادگی است و یا اطراف چشم او دچار پف آلودگی می باشد، لازم به ذکر نیست که تا چه مقدار بر زیبایی چهره و شادابی و اعتماد به نفس او تاثیر دارد، با یک عمل blefaroplastiaجراحی تخصصی بدون عوارض با تکیه بر مهارت جراح و رعایت اصول و توصیه های پزشکتان، جوانی و زیبایی خود را در عرض چند ساعت باز می یابد. اگر شما نیز از این مشکل رنج می برید، کافیست به کلینیک ما مراجعه کرده و با مشاوره با پزشکانمان از امکان انجام این عمل برای خود آگاه شوید. توجه: این جراحی عملی بسیار دقیق و حساس است و بایستی توسط پزشک متخصص و با رعایت اصول زیبایی شناسی چهره صورت بگیرد تا نتیجه دلخواه را به همراه داشته باشد.
ضايعات پوستي جدا از برهم زدن تناسب و زيبايي چهره و اندام شما، گاهي بدخيم و خطرناک هستند. ضايعات بدخيم و خوش خيم مثل کيست و ليپوم بایستی توسط جراحان باتجربه برداشته شوند و در صورت لزوم تحت آزمایشات مربوطه قرار بگیرند. خوشبختانه این امکان در کلینیک ما فراهم شده است تا درمان و جراحیskin_lesion این ضایعات بادقت فراوان انجام بگیرد..
درباره کربوکسی تراپی مفهوم کربوکسی تراپی باز می گردد به استفاده از کربن دی اکسید با اهداف درمانی در پوست ( جلدی و زیر جلدی) کربوکسی تراپی در واقع ازCarboxytherapy33 royal spa فرانسه در سال 1932 با درمان بیماران مبتلا به peripheral arterial occlusiveآغاز شده است. در آمریکای جنوبی و اروپا ,کربوکسی تراپی در درمان ترکهای پوستی ,سلولیت و اسکارهای هایپرترونیک انجام گرفته که نتایج بسیار خوبی در بر داشت.مطالعات نشان می دهد که کربوکسی تراپی سبب بهبود خاصیت کشسانی پوست می شود,جریان خون را بهبود بخشیده ,ترمیم کلاژن را سرعت می بخشد,باعث بهبود ظاهر خطوط خنده و چین و چروکها می شود و همچنین چربیهای موضعی ذخیره شده را از بین می برد . کربن دی اکسید یک عنصر (حیاتی )ابتدایی برای انسان از همان ابتدا بوده است.ما در تنفس کردن اکسیژن را گرفته و کربن دی اکسید را بیرون می دهیم. گیاهان کربن دی اکسید را گرفته و اکسیژنی را که ما احتیاج داریم باز پس می دهند.هیچگونه عارضه و یا ریسکی مربوط به کربوکسی تراپی شناخته نشده است.وجود دی اکسید کربن همچنین می تواند نشانه ای از گردش خون ضعیف (فشار خون پایین) در بدن باشد. تمام سلولهای بدن بدون توجه به کارکردشان (سلولهای قلب,سلولهای مغز, سلولهای پوستی )کربن دی اکسید مصرف شده را آزاد می کند ,در واقع کربن دی اکسید هزینه این عملیات سلولهای بدن می باشد ,پس ما اکسیژن را در ششهایمان تنفس می کنیم ,گلبولهای قرمز اکسیژن را از ششها گرفته و آنها را به بافتهای بدن حمل می کند و زمانی که سلولها کار بیشتری انجام می دهند ,کربن دی اکسید بیشتری نیز تولید می کنند.زمانی که سلولهای خون ,غلظت بالای کربن دی اکسید را نشان می دهند,ترکیب آنها دچار تغییر شده و مولکولهای اکسیژن را آزاد می نمایند و کربن دی اکسید را حمل کرده و از طریق ششها به محیط باز پس می دهند,با این اوصاف تزریق تنها مقدار کمی از گاز کربن دی اکسید در زیر سطح پوست,باعث افزایش چرخش خون در آن ناحیه می شود.سیاهی زیر چشم به سلولیتها ,خطوط پوستی (مثل خطوط ناشی از کش آمدگی پوست شکم بر اثر افزایش و کاهش وزن یا بارداری ) همگی یک دلیل اساسی دارند و ان هم چرخش ضعیف خون در آن نواحی می باشد.
TOP